Klientu apkalpošanas centri
bilde

Katru gadu no 1. marta ir iespējams atgūt pārmaksāto iedzīvotāju ienākuma nodokli, iesniedzot gada ienākuma deklarāciju. Visērtāk to ir izdarīt elektroniski VID elektroniskās deklarēšanās sistēmā,  taču iedzīvotāji, kam nav piekļuves datoram un internetam vai nav pietiekamu prasmju, atbalstu deklarācijas iesniegšanā var saņemt kādā no deviņiem novada valsts un pašvaldības vienotajiem klientu apkalpošanas centriem (VPVKAC).

Bauskas novada iedzīvotāji aktīvi izmanto šo iespēju, ko var vērot statistikas datos. Šī gada martā Bauskas novada klientu apkalpošanas centros ir iesniegtas 903 iedzīvotāju ienākuma nodokļu deklarācijas: 789 ar e-pilnvarojumu un 114 - sniedzot atbalstu iedzīvotājam pie publiskā datora. Vislielākais iesniegto deklarāciju skaits ir Bauskas VPVKAC - 499 deklarācijas, kas ir visaugstākais rādītājs valstī no 35 novadu 228 klientu apkalpošanas centriem; Iecavas VPVKAC - 265, Rundāles VPVKAC - 55 iedzīvotāju ienākumu deklarācijas. Līdzīgi rādītāji bija arī 2024. gadā (874) un 2023. gadā (925) deklarācijas.

Aicinām  un atgādinām iedzīvotājiem, lai nav jāmēro tāls ceļš un jātērē laiks, iedzīvotāju ienākuma deklarācijas varat iesniegt klientu apkalpošanas centros, kas atrodas tuvāk dzīvesvietai: Bauskas, Iecavas, Rundāles, Vecumnieku klientu apkalpošanas centros, Skaistkalnes, Svitenes, Gailīšu, Valles un Misas klientu apkalpošanas kontaktpunktos.

Šogad jūnijā klientiem tiks atvērti vēl pieci jauni klientu apkalpošanas centru kontaktpunkti: Īslīces pagasta nodaļā, Vecsaules pagasta nodaļā, Dāviņu bibliotēkā, Brunavas bibliotēkā un Mežotnes bibliotēkā, kur paralēli saviem darba pienākumiem speciālisti veiks arī klientu apkalpošanas speciālista pienākumus. Pēc šo kontaktpunktu atvēršanas Bauskas novadā kopā būs 14 klientu apkalpošanas centri un kontaktpunkti.

Bauskas novada iedzīvotāji!  Mēs, darbīgie klientu apkalpošanas centru speciālisti, gaidīsim jūs klientu apkalpošanas centros, lai arī pārējos gada mēnešos palīdzētu elektroniskā veidā pieteikt valsts un pašvaldības pieprasītākos pakalpojumus, sniegtu atbalstu e-paraksta un oficiālās e-adreses pieteikšanā un izmantošanā, konsultētu un sniegtu atbalstu video konsultācijās ar valsts iestāžu speciālistiem, lai ikviens apmeklētājs saņemtu vajadzīgo informāciju un sajustos labi.