Piektdien, 2019.gada 1.februārī, Bauskas novada domes ēkā Uzvaras ielā 1, atklās Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru (VPVKAC).
Iedzīvotāji šajā VPVKAC neatkarīgi no dzīvesvietas var pieteikt noteiktus Valsts ieņēmumu dienesta (VID), Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA), Valsts zemes dienesta (VZD), Lauksaimniecības datu centra (LDC) Lauku atbalsta dienesta (LAD) pakalpojumus, saņemt konsultācijas par Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA), Uzņēmumu reģistra (UR), Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes (PMLP), Valsts darba inspekcijas (VDI), VID un VSAA e-pakalpojumiem, kā arī saņemt informāciju un praktisku palīdzību darbā ar datoru, internetu, eID viedkaršu lasītāju.
Atklāšanas pasākumā piedalīsies VARAM, LAD, VZD, Nodokļu pārvaldes Klientu apkalpošanas daļas (NP KAD) pārstāvji, Bauskas novada domes deputāti, VPVKAC būvnieki, būvdarbu vadītāji un citas personas.
Līdz ar VPVKAC atklāšanu no 2019. gada 1. februāra Bauskā mainīsies VID klātienes pakalpojumu saņemšanas vieta. Turpmāk VID pakalpojumi klātienē būs pieejami Bauskas novada valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (VPVKAC) Uzvaras ielā 1, Bauskā. Savukārt līdzšinējā adresē - Dārza ielā 14A, no šī gada 1.februāra VID klātienes klientu apkalpošana vairs netiks veikta.
Bauskas novada valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas VID darbinieki klientus klātienē apkalpos pirmdienās, otrdienās un ceturtdienās šādā darba laikā:
- Pirmdien: 9.00-12.00; 12.30-18.00
- Otrdien: 9.00-12.00; 12.30-17.00
- Ceturtdien: 9.00-12.00; 12.30-17.00
Savukārt, trešdienās no plkst. 8:00-17:00 un piektdienās no plkst. 8:00-17:00 biežāk izmantotos VID pakalpojumus, piemēram, gada ienākumu deklarācijas pieņemšanu, iesniegumu pieņemšanu par elektroniskajām algas nodokļu grāmatiņām, iedzīvotāju ienākuma nodokļa atvieglojumu reģistrēšanu/anulēšanu, iedzīvotājiem klātienē sniegs Bauskas novada valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra darbinieki. Šie darbinieki arī var nodrošināt klientiem atbalstu darbā ar VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmu, informējot un apmācot klientus VID e-pakalpojumu izmantošanā.
Bauskas novada valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centra (VPVKAC) mērķis ir sniegt informāciju un konsultēt privātpersonas un uzņēmējus par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību, procedūru un nepieciešamajiem dokumentiem, kā arī sniegt konsultācijas par valsts iestāžu pakalpojumiem un valsts iestāžu e-pakalpojumu lietošanu.
Artūrs Dulbe,
sabiedrisko attiecību speciālists