Bauskas novada pašvaldība, reģistrācijas Nr.90009116223, izsludina atklātu konkursu uz Bauskas novada pašvaldības iestādes “Bauskas apvienības pārvalde” vadītāja/as amatu.
Apvienības pārvaldes vadītāja amata pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas izglītības, profesionālās pieredzes un kompetences prasības:
- Izglītība – akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
- Profesionālā pieredze - vismaz 3 (trīs) gadu darba pieredze uzņēmuma, valsts vai pašvaldību institūcijas vadošajos amatos (t.sk. struktūrvienības vadītāja amatā).
- Profesionālās zināšanas un prasmes:
- padziļināta izpratne par Bauskas novadu un Bauskas apvienības pārvaldi, tajā sniedzamiem pašvaldības pakalpojumiem;
- zināšanas par normatīvajiem aktiem, kas reglamentē pašvaldības darbu, un spēja tajos orientēties;
- prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas;
- pieredze cilvēkresursu vadīšanā, budžeta plānošanas un izpildes kontrolē, investīciju piesaistē;
- spēja patstāvīgi organizēt savu un Apvienības pārvaldes darbu;
- spēja noteikt prioritātes, organizēt un plānot darbu, deleģēt uzdevumus;prasme patstāvīgi plānot īstermiņā un vidējā termiņā, sakārtot un organizēt darbus prioritārā secībā;
- prasme patstāvīgi un operatīvi pieņemt lēmumus un koordinēt veicamos darbus paaugstinātas intensitātes un ierobežota laika apstākļos;
- spēja uztvert liela apjoma informāciju, to atlasīt un analizēt;
- labas prezentācijas prasmes, prasme publiski paust savu un pašvaldības viedokli;
- teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes (t.sk., rakstiskā, telefoniskā, saziņā);
- regulāra profesionālo zināšanu papildināšana.
- Vispārējās zināšanas un prasmes:
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī;
- ļoti labas iemaņas lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūras izmantošanā;
- iemaņas darbā ar elektroniskajām dokumentu vadības sistēmām (vismaz vienu), e-pastu, e-adresi;
- B kategorijas autovadītāja apliecība.
Galvenie pienākumi:
- plāno, organizē, vada un kontrolē Apvienības pārvaldes darbu atbilstoši iestādes Nolikumam, ir atbildīgs par Apvienības pārvaldes darbības tiesiskumu un tās kompetencē ietilpstošo uzdevumu izpildi;
- dod rīkojumus un uzdevumus struktūrvienību vadītajiem;
- atbild par Apvienības pārvaldē sniedzamo pašvaldības pakalpojumu un informācijas pieejamību un kvalitāti;savas kompetences ietvaros rīkojas ar piešķirtajiem finanšu līdzekļiem un atbild par to izlietojumu;
- iesniedz izpilddirektora vietniekam tālākai virzīšanai ikgadējo Apvienības pārvaldes funkcionēšanai nepieciešamo finanšu līdzekļu pieprasījumu;
- nodrošina Apvienības pārvaldes budžeta plānošanu un sagatavošanu, kā arī budžeta tāmju izstrādāšanu atbilstoši Apvienības pārvaldes funkcijām;
- kontrolē Apvienības pārvaldes darbības teritorijā esošo pašvaldības objektu, pašvaldības ielu un autoceļu apsaimniekošanu, teritorijas labiekārtošanu;
- sniedz Pašvaldības vadībai un izpilddirektora vietniekam informāciju par Apvienības pārvaldes kompetencē esošo uzdevumu izpildes rezultātiem un priekšlikumus iestādei noteikto uzdevumu izpildes pilnveidošanai un darbības uzlabošanai;
- pieņem darbā un atbrīvo no darba Apvienības pārvaldes darbiniekus, nosaka viņu darba pienākumus, individuālos mērķus, sasniedzamos rezultātus un novērtē darbības rezultātus;
- iesniedz izpilddirektora vietniekam priekšlikumus par Apvienības pārvaldes struktūru, darbinieku skaitu, amata pienākumiem, darbinieku darba samaksu, materiālo stimulēšanu;
- piedalās komisiju, darba grupu darbā, sapulcēs un tml., paužot viedokli Apvienības pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos;
- organizē iedzīvotāju pieņemšanu un atbilstoši savai kompetencei izskata iesniegumus un sūdzības, kā arī atbild par informācijas apriti starp struktūrvienībām, citām Pašvaldības institūcijām, citu pašvaldību institūcijām un valsts pārvaldes institūcijām.
Piedāvājam:
- darba attiecības uz nenoteiktu laiku;
- mēnešalgu pēc pārbaudes laika 2020 EUR (bruto);
- sociālās garantijas.
Lai pieteiktos konkursam, pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi dokumenti:
- motivētu pieteikuma vēstuli;
- pretendenta redzējumu par Apvienības pārvaldes darbību un tās darba organizāciju (ne vairāk kā 3 lpp. datorrakstā);
- dzīves aprakstu (Curriculum Vitae);
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī izziņas kopiju par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst izglītības dokuments, ja tas iegūts ārvalstīs;
- atsauksmes/rekomendācijas (ja ir);
- citu dokumentu kopijas (apliecības, sertifikātus), kuras pretendents uzskata par nepieciešamām (nozīmīgām).
Pretendenti pieteikumu, norādot “Konkursam uz Bauskas apvienības pārvaldes vadītāja amatu” var iesniegt, iesūtot dokumentus uz e-pasta adresi: dace.strazdina@bauska.lv.
Pieteikuma iesūtīšana jānodrošina līdz 2022.gada 6.septembrim plkst. 17:00, pēc šī termiņa saņemtie pieteikumi netiks vērtēti.
Piesakot savu kandidatūru uz izsludināto amata vietu, Jūs uzticat savus personas datus Bauskas novada pašvaldības iestādei "Bauskas novada administrācija".