Zemgales reģionā šajā būvdarbu sezonā ir jārēķinās ar intensīviem būvdarbiem. Īpaši uz valsts reģionālajiem un vietējiem autoceļiem.
Pareiza un ilgtspējīga autoceļu uzturēšana nozīmē savlaicīgu seguma atjaunošanu – 6 līdz 12 gadus pēc tās uzklāšanas atkarībā no satiksmes intensitātes un pielietotās tehnoloģijas. Pēc šāda kalpošanas perioda ceļu virskārtā parādās nodiluma un noguruma pazīmes. Plaisas virskārtā ir mazas un tās var konstatēt tikai speciālisti. Ja autoceļa seguma virskārtu nenomaina, mazās plaisas kļūst lielākas, caur tām ūdens piekļūst ceļa apakšējām kārtām, un ceļš tiek pamatīgi bojāts un nākamais remonts būs jau stipri dārgāks. Posmos, kuri ir uzbūvēti ar ES līdzfinansējumu, šāda periodiska atjaunošana ir obligāta līguma prasība no finansētāja puses. Zemgales reģionā būs pieci šādi posmi.
Bauskas novadā periodiskā seguma atjaunošana iecerēta uz reģionālā autoceļa Jelgava–Iecava (P93) no krustojuma ar vietējo autoceļu Zālīte–Akmenscūciņas–Staļģene (V1045) līdz Iecavai (24,80.–30,54. km).
Arī uz vietējā autoceļa Bauska–Mežotne–Bērzu skola (V1035) no Bauskas līdz Mežotnei vairāk nekā desmit kilometru garumā atjaunos asfaltbetona segumu.
Asfaltbetona seguma atjaunošana paredzēta arī uz vietējā autoceļa Ozolaine–Skaistkalne–Straumes (V1003).
Ar ES atveseļošanas fonda palīdzību tiks sakārtoti reģionālo un vietējo autoceļu posmi, ietverot gan seguma atjaunošanu, gan pārbūvi. Zemgales plānošanas reģionā šogad darbi uzsāksies četros šādos vietējo autoceļu posmos. Kopumā tiks atjaunoti 4,43 kilometri asfaltbetona seguma un 2,25 kilometri grants seguma.