Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Lai pieprasītu pabalstu, viena no mājsaimniecības pilngadīgajām personām vēršas kādā no Sociālā dienesta pieņemšanas vietām vai kādā no pašvaldības klientu apkalpošanas centriem un iesniedz iesniegumu, klāt pievienojot krīzes situāciju apliecinošus dokumentus:
• ugunsnelaime, VUGD izdota izziņa par notikumu;
• medicīniska rakstura problēmas, ārstu izziņas par situāciju u.t.t. -
Pakalpojuma apstrāde
Sociālais dienests mēneša laikā izvērtē personu iesniegumus, pievienotos dokumentus, apseko dzīvesvietu, ja tas nepieciešams lēmuma pieņemšanai. -
Pakalpojuma saņemšana
Pabalsts tiek izmaksāts pabalsta iesniegumā norādītajā kredītiestādes vai pasta norēķinu sistēmas kontā. Pabalsts var tikt izmaksāts, sedzot izdevumus par precēm vai pakalpojumiem.