Procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana
Lai pieprasītu pabalstu, viena no mājsaimniecības pilngadīgajām personām iesniedz iesniegumu, klāt pievienojot krīzes situāciju apliecinošus dokumentus:
- ugunsnelaime, VUGD izdota izziņa par notikumu;
- medicīniska rakstura problēmas, ārstu izziņas par situāciju u.t.t.
Pabalsta pieprasītājs iesniedz iesniegumu kādā no šiem veidiem:
-
iesniedz klātienē Sociālajā dienestā vai kādā no Sociālā dienesta klientu pieņemšanas vietām;
-
iesniedz klātienē kādā no Bauskas novada Valsts un pašvaldības vienotajiem klientu apkalpošanas centriem;
-
nosūtot Sociālajam dienestam pa pastu ("Bauskas novada Sociālais dienests", Rūpniecības iela 7, Bauska, Bauskas novads, LV-3901);
-
nosūtot rakstveida elektroniski parakstītu iesniegumu Sociālajam dienestam uz Sociālā dienesta oficiālo elektroniskā pasta adresi: socialais.dienests@bauskasnovads.lv;
-
nosūtot rakstveida elektroniski parakstītu iesniegumu Sociālajam dienestam oficiālajā elektroniskajā adresē (eAdrese)".
Pakalpojuma apstrāde
Sociālais dienests mēneša laikā izvērtē personu iesniegumus, pievienotos dokumentus, apseko dzīvesvietu, ja tas nepieciešams lēmuma pieņemšanai.
Pakalpojuma saņemšana
Pabalsts tiek izmaksāts pabalsta iesniegumā norādītajā kredītiestādes vai pasta norēķinu sistēmas kontā. Pabalsts var tikt izmaksāts, sedzot izdevumus par precēm vai pakalpojumiem.