Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Lai pieprasītu pabalstu, viena no mājsaimniecības pilngadīgajām personām iesniedz iesniegumu, klāt pievienojot krīzes situāciju apliecinošus dokumentus:
• ugunsnelaime, VUGD izdota izziņa par notikumu;
• medicīniska rakstura problēmas, ārstu izziņas par situāciju u.t.t.
Pabalsta pieprasītājs iesniedz iesniegumu kādā no šiem veidiem:
-
iesniedz klātienē Sociālajā dienestā vai kādā no Sociālā dienesta klientu pieņemšanas vietām;
-
iesniedz klātienē kādā no Bauskas novada Valsts un pašvaldības vienotajiem klientu apkalpošanas centriem;
-
nosūtot Sociālajam dienestam pa pastu ("Bauskas novada Sociālais dienests", Rūpniecības iela 7, Bauska, Bauskas novads, LV-3901);
-
nosūtot rakstveida elektroniski parakstītu iesniegumu Sociālajam dienestam uz Sociālā dienesta oficiālo elektroniskā pasta adresi: socialais.dienests@bauskasnovads.lv;
-
nosūtot rakstveida elektroniski parakstītu iesniegumu Sociālajam dienestam oficiālajā elektroniskajā adresē (eAdrese)".
-
Pakalpojuma apstrāde
Sociālais dienests mēneša laikā izvērtē personu iesniegumus, pievienotos dokumentus, apseko dzīvesvietu, ja tas nepieciešams lēmuma pieņemšanai. -
Pakalpojuma saņemšana
Pabalsts tiek izmaksāts pabalsta iesniegumā norādītajā kredītiestādes vai pasta norēķinu sistēmas kontā. Pabalsts var tikt izmaksāts, sedzot izdevumus par precēm vai pakalpojumiem.