Procesa apraksts
1. Pakalpojuma pieprasīšana
Lai saņemtu pabalstu, viena no mājsaimniecības personām vēršas dzīvesvietai tuvākajā Bauskas novada Sociālā dienesta pieņemšanas vietā vai kādā no pašvaldības klientu apkalpošanas centriem uzrādot personu apliecinošu dokumentu un iesniedzot iesniegumu, klāt pievienojot:
- izdevumu apliecinošus dokumentus, kuros norādīts personas vārds, uzvārds, personas kods, maksājuma mērķis, datums un summa, kopijas.
- uzrāda maznodrošinātas vai trūcīgas mājsaimniecības statusa izziņu.
Pabalsta pieprasītājs iesniedz iesniegumu kādā no šiem veidiem:
- iesniedz klātienē Sociālajā dienestā vai kādā no Sociālā dienesta klientu pieņemšanas vietām;
- iesniedz klātienē kādā no Bauskas novada Valsts un pašvaldības vienotajiem klientu apkalpošanas centriem;
- nosūtot Sociālajam dienestam pa pastu ("Bauskas novada Sociālais dienests", Rūpniecības iela 7, Bauska, Bauskas novads, LV-3901);
- nosūtot rakstveida elektroniski parakstītu iesniegumu Sociālajam dienestam uz Sociālā dienesta oficiālo elektroniskā pasta adresi: socialais.dienests@bauskasnovads.lv;
- nosūtot rakstveida elektroniski parakstītu iesniegumu Sociālajam dienestam oficiālajā elektroniskajā adresē (eAdrese)".
2. Pakalpojuma apstrāde
Pabalstu var pieprasīt sešu mēnešu laikā no medicīnisko izdevumu rašanās brīža.
3. Pakalpojuma saņemšana
Pabalsts tiek izmaksāts uz norādīto kredītiestādes vai pasta norēķinu kontu. Pabalsts var tikt izmaksāts skaidrā naudā, ja pakalpojuma pieprasītājam nav norēķinu konta.
Pabalsts var tikt izmaksāts pakalpojuma sniedzējam uz kredītiestādes norēķina kontu.