Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Lai saņemtu materiālo atbalstu, tā pieprasītājs vai likumiskais pārstāvis Sociālajā dienestā iesniedz iesniegumu vai uzrāda citus attiecīgā materiālā atbalsta saņemšanai nepieciešamos dokumentus. -
Pakalpojuma apstrāde
Sociālais dienests:
1) ja tas nepieciešams lēmuma pieņemšanai, apseko audžuģimeni dzīvesvietā un sastāda dzīvesvietas apsekošanas aktu;
2) pieņem lēmumu par palīdzības piešķiršanu vai par atteikumu piešķirt palīdzību, ja pieprasītājam nav tiesību to saņemt. -
Pakalpojuma saņemšana
Pabalstu pārskaita iesniedzēja iesniegumā norādītajā kredītiestādes maksājumu vai pasta norēķinu sistēmas kontā, vai izmaksā skaidras naudas maksājumā, ja pabalsta pieprasītājam nav atvērts konts kredītiestādē.