Procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana
Lai saņemtu materiālo atbalstu, tā pieprasītājs vai likumiskais pārstāvis Sociālajā dienestā iesniedz iesniegumu, kā arī iesniedz vai uzrāda citus attiecīgā materiālā atbalsta saņemšanai nepieciešamos dokumentus. Pabalsta pieprasītājs iesniedz iesniegumu kādā no šiem veidiem:
-
iesniedz klātienē Sociālajā dienestā vai kādā no Sociālā dienesta klientu pieņemšanas vietām;
-
iesniedz klātienē kādā no Bauskas novada Valsts un pašvaldības vienotajiem klientu apkalpošanas centriem;
-
nosūtot Sociālajam dienestam pa pastu ("Bauskas novada Sociālais dienests", Rūpniecības iela 7, Bauska, Bauskas novads, LV-3901);
-
nosūtot rakstveida elektroniski parakstītu iesniegumu Sociālajam dienestam uz Sociālā dienesta oficiālo elektroniskā pasta adresi: socialais.dienests@bauskasnovads.lv;
-
nosūtot rakstveida elektroniski parakstītu iesniegumu Sociālajam dienestam oficiālajā elektroniskajā adresē (eAdrese)".
Pakalpojuma apstrāde
Sociālais dienests:
- ja tas nepieciešams lēmuma pieņemšanai, apseko audžuģimeni dzīvesvietā un sastāda dzīvesvietas apsekošanas aktu;
- pieņem lēmumu par palīdzības piešķiršanu vai par atteikumu piešķirt palīdzību, ja pieprasītājam nav tiesību to saņemt.
Pakalpojuma saņemšana
Pabalstu pārskaita iesniedzēja iesniegumā norādītajā kredītiestādes maksājumu vai pasta norēķinu sistēmas kontā, vai izmaksā skaidras naudas maksājumā, ja pabalsta pieprasītājam nav atvērts konts kredītiestādē.