Procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana
Lai saņemtu materiālo atbalstu, tā pieprasītājs vai likumiskais pārstāvis Sociālajā dienestā iesniedz iesniegumu, kā arī iesniedz vai uzrāda citus attiecīgā materiālā atbalsta saņemšanai nepieciešamos dokumentus. Pabalsta pieprasītājs iesniedz iesniegumu kādā no šiem veidiem:
- iesniedz klātienē Sociālajā dienestā vai kādā no Sociālā dienesta klientu pieņemšanas vietām;
- iesniedz klātienē kādā no Bauskas novada Valsts un pašvaldības vienotajiem klientu apkalpošanas centriem;
- nosūtot Sociālajam dienestam pa pastu ("Bauskas novada Sociālais dienests", Rūpniecības iela 7, Bauska, Bauskas novads, LV-3901);
- nosūtot rakstveida elektroniski parakstītu iesniegumu Sociālajam dienestam uz Sociālā dienesta oficiālo elektroniskā pasta adresi: socialais.dienests@bauskasnovads.lv;
- nosūtot rakstveida elektroniski parakstītu iesniegumu Sociālajam dienestam oficiālajā elektroniskajā adresē (eAdrese)".
Pakalpojuma apstrāde
Lēmumu par pabalsta piešķiršanu vai par atteikumu piešķirt pabalstu Sociālais dienests pieņem, viena mēneša laikā pēc iesnieguma un citu nepieciešamo dokumentu saņemšanas.
Pakalpojuma saņemšana
Pabalstu pārskaita apsaimniekotājam vai iesniedzēja iesniegumā norādītajā kredītiestādes maksājumu vai pasta norēķinu sistēmas kontā, vai pārskaita pakalpojumu sniedzējam, vai izmaksā skaidras naudas maksājumā, ja pabalsta pieprasītājam nav atvērts konts kredītiestādē.
Pabalsti tiek izmaksāti divas reizes mēnesī – pirmo reizi no 10. līdz 15. mēneša datumam, bet otro reizi no 20. līdz 25. mēneša datumam.