Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Lai saņemtu iedzīvotāja karti, persona iesniedz pieteikumu veidlapu Bauskas novada iedzīvotāju kartes saņemšanai kādā no Bauskas novada Valsts un pašvaldības vienotajiem klientu apkalpošanas centriem, uzrādot personu apliecinošu dokumentu vai nosūtot elektroniski uz e-pastu: pasts@bauskasnovads.lv, atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu. -
Pakalpojuma apstrāde
Pirms pieteikuma reģistrēšanas iedzīvotāju kartes informācijas sistēmā VPVKAC darbinieks veic personas iesniegto personas datu atbilstības pārbaudi valsts nozīmes reģistros. -
Pakalpojuma apmaksa
Maksa par iedzīvotāja kartes pirmreizējo izsniegšanu personai ir 7 (septiņi) euro, kas tiek ieskaitīti pašvaldības kontā LV06UNLA0050014355676 vai pašvaldības kasē.
No iedzīvotāja kartes pirmreizējās izsniegšanas maksas ir atbrīvoti:
1.personas līdz 18 gadu vecumam;
2.personas, kuras sasniegušas pensionēšanās vecumu, politiski represētas personas, trūcīgas un maznodrošinātas personas, personas ar invaliditāti, daudzbērnu ģimenes ( 3 un vairāk bērni), uzrādot 3 + karti;
3.Černobiļas atomelektrostacijas avārijas seku likvidēšanas dalībnieki un Černobiļas atomelektrostacijas avārijas rezultātā cietušās personas. -
Pakalpojuma saņemšana
Desmit darba dienu laikā personai izsniedz personalizētu iedzīvotāju karti vēlamajā VPVKAC. -
Atgādinājums saņēmējam
Ja iedzīvotāja kartes lietotājs maina deklarēto dzīvesvietu, kas ir citas pašvaldības administratīvajā teritorijā, tam ir pienākums nodot iedzīvotāja karti kādā no VPVKAC. -
Brīdinājums saņēmējam
Ja tiek konstatēts, ka personas norādītā informācija pieteikumā nav atbilstoša noteikumiem vai persona nav veikusi maksājumus par iedzīvotāja kartes izgatavošanu, iedzīvotāja karte netiek izgatavota un persona tiek informēta par atteikuma iemesliem.